پورتال رسمی شرکت فناوران حفیظ سامانه
ورود مديران    ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر   

هدف باشگاه مشتریان، فعال نمودن مشتریان و افزایش وفاداری‌شان به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آن‌ها می ‏باشد. و در صورتی که مشتری راضی نگه داشته شود و خدمات با کیفیت مناسب، به صورت مستمر ارائه گردد، موجب افزایش سود برای سازمان و وفاداری مشتری می­ شود.

در سامانه هوش‌تجاری باشگاه مشتریان می‌توان گزارشات مختلفی از جمله مجموع امتیازات در هر استان را در بعد زمان مشاهده و یا فعال‌ترین کاربران را شناسایی کرد.