پورتال رسمی شرکت فناوران حفیظ سامانه
ورود مديران    ۱۳۹۶ شنبه ۲۹ مهر   

 

Hafiz_BI_CRMسیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری راهبردی برای مدیران بانک به دلیل تنوع زیاد الگوهای رفتاری مشتریان بانک، به امری مهم و دشوار تبدیل گشته است.

کشف انواع الگوهای رفتاری مشتریان و برنامه­ریزی هر رفتار در عوض یک برنامه کلی برای تمام مشتریان باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان می‌گردد.

پیش‌بینی‌ ریزش مشتریان، شناسایی مشتریان واقعی بانک‌ و... از جمله نیازهایی است که تشخیص آن‌ها و شناسایی الگوهای آن‌ها با استفاده از روش‌های داده‌کاوی می‌توان بهتر صورت پذیرد.



 

Hafiz_BI_CRMشرکت فن‌آوران حفیظ سامانه با استفاده از روش‌های داده‌کاوی در زمینه ارتباط با مشتری به موضوعات زیر پرداخته:

* رتبه‌بندی مشتریان

* شناسایی مشتریان واقعی

* پیش‌بینی ریزش مشتریان

* شناسایی مشتریان ویژه (VIP)

* تشخیص مشتریان سودده برای بانک

* سامانه پروفایل مشتری